גיבוש אירוע במרכז הארץ היא משימה נפוצה לא רק בקרב תושבי האזור, אלא גם אצל אנשים שגרים רחוק ממנו, בצפון ובדרום. אזור המרכז מושך אליו קהלים רבים של יזמי אירועים, כולל כאלו שעיקר מוזמניהם גרים לידם ולא במרכז. מדוע זה קורה? משום שבמרכז נמצא כל האקשן של ארגון האירועים: מיטב הספקים, המופיעים, חברות הקייטרינג, שירותי התאורה וההגברה, ועוד. בשל כך, התחרות במרכז מאד גדולה וההיצע אינו קטן כלל. לכן, במקבץ טיפים זה תוכלו לדעת בדיוק איזו מסגרת חגיגת אירועים תתאים לכם ותמצא באופן מובהק את מה שאתם מחפשים ליזום.

טיפ מס' 1: תכננו אירועים במקום בו ישנה חברת הפקות פעילה

במקום כזה אתם מבטיחים 100% מקצועיות בכל תחום בעבודה על האירוע שלכם: קבלת פנים, קייטרינג, הושבה, תקליטנות, תאורה, הגברה, ועוד. 

חברת הפקות פעילה מורכבת מחומר אנושי אשר יש לו ניסיון רב בהפקת אירועים ולכן כשארתם בוחרים אולם או גן אירועים במרכז בו היא ישנה אתם מבטיחים הצלחה רבתי עבור האירוע, ועוד במינימום מאמץ ומינימום עלויות מצדכם. האלטרנטיבה, ארגון עצמאי של אירוע באולם ריק, על בסיס השכרת ציוד, הייתה עולה לכם הרבה יותר גם בכסף וגם במשאבי זמן וארגון.

טיפ מס' 2: מומלץ לבחור במתחם אירועים במבנה של גן ואולם צמוד

מבנה כזה מבטיח לכם שתוכלו לרגש את האורחים שלכם ובגדול: מצד אחד, לספק להן מתחמים פתוחים לכבוד הקיץ, ומצד שני להבטיח מתחם פנימי ממוזג וביתי. בדרך זו נהוג לחגוג רבים מהאירועים המוצלחים בישראל. חתנים וכלות משתמשים במבנה הזו חדשות לבקרים בתכננם את חתונתם. שם, מקובל להתחיל מהמקום הפתוח (מגן האירועים) ואת החלק המרכזי של האירוע, הסעודה וההרקדה, לעשות באולם סגור לאחר טקס החופה.

טיפ מס' 3: יש לבחור מתחם אירועים שניכר כמתאים לדרישות שלכם

דרישותיכם יכולות להיות דרישות בנושאי תפאורה, עיצוב, התאמה לכמות האורחים, ועוד. לדוגמה, אם הזמנתם 350 מוזמנים, מומלץ לבחור עבורם מקום ל- 500 איש כדי להבטיח ריווח, חוסר צפיפות והנאה צרופה לכל אורח ואורחת. בדרך זו אתם מבטיחים שירותים טובים יותר לאורחים ותשתיות איכותיות יותר במהלך האירוע.

 

השארת תגובה