חגיגה במרכז בגן אירועים אותנטי מהווה השראה לכל יזם אירוע. אמיליה אירועים הנו גן אירועים במרכז הארץ שם תוכלו לחגוג אירועים ברמה שלא הכרתם. גן אירועים זה מופעל על ידי חברת הפקות מנוסה ועל כן מספק את החוויה האולטימטיבית הן לכם כיזמים האירועים והן לקהל האורחים שלכם. בחברה יפיקו עבורכם את כל סוגי האירועים, מחתונות ואירועי משפחה ועד אירועים עסקיים ואזרחיים. החברה חולשת על אולם אירועים וגם אירועים רחב אשר מספקים מקום למאות משתתפים שייהנו מאיכות חסרת תקדים של שירות ותשתיות. אמיליה אירועים היא הבית לאירוע הבא שלכם!

יתרונות אמיליה אירועים – מתחם אירועים יוקרתי

  • המקום מכיל עד 1000 מוזמנים.
  • מאובזר בתאורה והגברה מהמתקדמות בעולם.
  • ממוקם באזור מרכזי וקל להתמצאות.

בגן האירועים 'אמיליה אירועים' מבטיחים את המיטב באירוע שלכם: חוסר צפיפות, איכות שמע מעולה והגעה קלה של כל נהג שנמצא בדרך אליכם. יש גני אירועים במרכז ויש אמיליה אירועים, המקום בו משולבות תשתיות איכותיות עם צוות הפקות מנצח שיבטיחו לכם אירוע אקסקלוסיבי ובלתי נשכח. המקום מארח מאות יזמי אירועים מדי שנה ומספק להם את המיטב. אמיליה אירועים הוא המקום שלכם לאירוע הבא.

אמיליה גן אירועים – המקום המושלם לכל איוונט

באמיליה גן אירועים תוכלו להבטיח אירוע באווירה משמחת ומרנינה ברמה שלא הכרתם. מאחורי האירוע יעמוד צוות הפקות מנוסה אשר יספק לכם את המיטב בכל הרבדים המקצועיים: קייטרינג, ארגון, קבלת פנים, מוזיקה ועוד. אמיליה גן אירועים הוא מקום אשר מספק באופן תדיר שירות לבעלי אירועים אשר יוצאים נשכרים ומרוצים. את האירוע הבא חוגגים בבית אמיליה אירועים ומבטיחים איוונט ברמה אחרת מכל סוג: חתונה, בר/בת מצווה ואירועים פרטיים.

אמיליה אירועים – כי אין עוד שירות אירועים כזה!

כתובתינו:

יעקב נחמיאס 1, ראשון לציון

אימייל:

emilia.event@gmail.com

רשתות חברתיות

אמיליה בפייסבוק