בין אם נדרשים אולמות חתונה במרכז או אולמות לכנסים פרטיים, בבית אמיליה אירועים ייקחו את האירוע שלכם לפסגה. איכותו של מקום אירועים נמדדת הן בטיב צוות ההפקה שבתוכו, הן באווירה שמשרה המקום והן בטיב הציוד והשירותים הפנימיים. באולם האירועים 'אמיליה' יספקו לכם את מלוא היתרונות האיכותיים: אווירה מהנה, שירות טוב, ותחושה של אירוע מקצועי ברמה שלא הכרתם. אמיליה הנו אולם אירועים במרכז אשר מושך אליו מדי שנה גם אורחים שגרים רחוק ממנו, אשר כמהים לחגוג את סוף השבוע הבא או את ערב אמצע השבוע הקרוב בעיר הגדולה בסביבה 100% מקצועית.

יתרונות אולם האירועים אמיליה אירועים

  • מכיל 500 מקומות לאורחים.
  • מתבסס על ציוד תאורה וציוד הגברה מהטובים בעולם.
  • קל ונגיש להגעה, נמצא במקום זמין במרכז הארץ.

יתרונות אלו מושכים אורחים לאולם בהמוניהם מדי שנה. בצמוד לו ממוקם גן אירועים אקסקלוסיבי, רווי נופים פסטורליים ודוכני בוטיק למתאבנים. אירוע משולב גן ואול אירועים באמיליה אירועים מספק גם ליזמים וגם לאורחים את מלוא ההנאה. האולם וגן האירועים בנויים לאירוח כל סוגי האירועים, מחתונות ועד כינוסים עסקיים. חברת ההפקות באמיליה אירועים תיערך לקראת כל אירוע שתחליטו ליזום ותסייע לכם להוציא אותו לפועל באופן הכי מקצועי, הכי חד והכי מרשים שרק ניתן.

אמיליה אירועים – אולמות חתונות ואירועים ברמה אחרת

אמיליה אירועים הנה חברת בוטיק המארחת במתחם מדוגם אירועים מכל הסוגים! באמיליה – צוות הפקות מנוסה אשר ידאג לכל צרכי האירוע שלכם, החל מהארגון הראשוני שלו ועד לתמיכה מלאה בכם ובאורחים במהלך האירוע. כשאתם סוגרים אירוע באמיליה אירועים אתם מבטיחים שירות מקצועי, תפאורת בוטיק, מרחבים גדולים ומרווחים, וספקי שירות לאירועים מהטובים בארץ!

אמיליה אירועים – אירועים עושים באהבה!

כתובתינו:

יעקב נחמיאס 1, ראשון לציון

אימייל:

emilia.event@gmail.com

רשתות חברתיות

אמיליה בפייסבוק