גן אירועים במרכז הוא מהמקומות הפופולאריים ביותר לקיום אירועים. הנוף הפסטורלי, תשתית האירוח המתקדמת ושירות ההפקות שדואג לכל צרכי היזמים עושים את שלהם ומספקים לכם את כל הסיבות מדוע לבחור במקום שכזה לכינון האירוע הבא שלכם. במאמר זה תוכלו ללמוד כיצד מומלץ לבחור גן אירועים במרכז. המיוחד בשורות שלפניכם הוא בהמלצות שימושיות, ידועות למעטים, כאלו שיחסכו לכם מקומות לטעויות ויביאו אתכם בדיוק למקום הרצוי לסגירת אירוע בוטיק.

טיפ מס' 1: קביעת גודל המקום

לגודל המקום חשיבות מכרעת, במיוחד אם כבר עמלתם על רשימת מוזמנים וכמותם ידועה לכם. במצב זה אין לבחור גני אירועים או אולמות אירועים במרכז אשר מספר המקומות פחות מכך אלא רק כאלו בהם יש יותר מקום, ורצוי הרבה יותר.

כך, למשל, מי שמתכנן להביא לאירוע שלו 300 מוזמנים, רצוי לו לכוון למקום בו ניתן לקלוט 500 מוזמנים על מנת לספק להם חוסר צפיפות והנאה מהאירוע ולעצמו – ידיעה ודאית שנבחר מקום מתאים.

טיפ מס' 2: בחרו רק במקום בו ישנה חברת הפקות פעילה

רק כאשר גן אירועים במרכז מגובה על ידי חברת הפקות אתם מגדילים את הסיכוי להרים אירוע מן השורה הראשונה. עם חברת הפקות אתם מפשטים באופן מובהק את ההכנות לאירוע, מטילים עליה את האחריות לטיפול בלוגיסטיקה ומגיעים דרכה לספקי-שירות לאירועים מהטובים באזור. חברת הפקות היא פשוט הבסיס לכינונו של האירוע, ולכן אנו לא ממליצים לגשת לחוזה שכירות אולם רגיל, אלא רק כזה שכלול בו שירות הפקות.

טיפ מס' 3: רצוי לבחור בגן אירועים שיש בו גם חלל מקורה

בדרך כלל, כאשר בוחרים גנים אשר לצדם אולמות חתונה במרכז או שטח מקורה בסגירת חורף, אתם יוצרים עבור האורחים שלכם את החוויה הדואלית הקוסמית: חלק מהאירוע נחגג בחוץ ויתרתו בפנים. ברוב המקרים, מקובל לפצוח בקבלת פנים חיצונית, ולאחריה בחגיגה המרכזית בפנים. שילוב זה יוצר אצל המוזמנים את הקסם האמיתי באירוע וגורם לו להתמסר לחווייתו באופן האותנטי ביותר. בנוסף, כאשר החתונה נערכת בקיץ, הדבר מאפשר לאורחים שלכם מתחם ממוזג אשר משלים את חוויית השהייה בחוץ. גם כאשר גני אירועים במרכז מאווררים ומגובים בצליות, אין כמו ההרגשה של חדר פנימי מקורר.

השארת תגובה