כשאתם מחליטים לחגוג אירוע בשפלת החוף, אתם מחליטים החלטה אסטרטגית וחכמה, שכן יהיה זה קל מאד למשוך אורחים מכל קצוות הארץ, החל מהמרכז, ועד הערים הדרומיות ביותר. גם מהצפון ההגעה תהיה נגישה בשל ההתבססות על דרכים מהירות ובראשם כביש 6 שהיה ונותר הכביש המרווח והנוח ביותר בישראל. ברם, אנשים רבים הבינו זאת לפניכם והתחרות בשיאה. במקבץ FAQ זה תוכלו לדעת בדיוק לאן ללכת בשביל למצוא אירוע אשר יהיה מותאם אישית לדרישותיכם.

באיזו עיר בשפלה הכי כדאי לחגוג אירוע?

ראשון לציון. היא עיר שבחציה היא שפלה ובחציה מישור החוף, וכך אתם יכולים להביא אורחים גם מתל אביב, גם מלוד רמלה, גם מיישובי הדרום, נס ציונה עד קריית עקרון, ואפילו לדיירי מועצה אזורית באר טוביה, ובראשם קריית מלאכי, האולם שתבחרו יהיה מאד נגיש. 

חתונה בראשון לציון

מי שמחפש להבטיח הגעת אורחים אל אירועים בשפלה ייזום אותם בראשון לציון.

היכן הכי כדאי לעשות אירועים בימינו, באולם או בגן אירועים?

אם מגיע הקיץ ויש באפשרותכם, אז ברור שבגן אירועים. הוא מאפשר לכם 2 סוגי נופים, נופי פרחים וירק ביום ונוף, תאורת בוטיק ביום ובלילה. כמו כן, בגן אירועים בדרך כלל ניתן לארח יותר אורחים, שכן הוא משמש כחצר של אולם, ובמתחם אירועים היא תמיד תהיה גדולה יותר מהאולם עצמו (אלא אם כן זה בשטח בנוי ואז זה הפוך מטעמי הקצעות קרקע).

אלו אנקדוטות תוכלו לספק לנו בשביל טיפים לסוגי אירועים שונים?

ברית מילה – ודאו שישנה עמדת סנדק מדוגמת ונוחה, ושצוותי ההפקות מכינים אותה ואת סביבתה במועד.

חתונה – הבטיחו כי מתחם אירועים בשפלה בו בחרתם מרגש אתכם וגורם לכם לתחושת עדנה אמתית. בדקו שעיצוב המקום לרוחכם, וכי חברת ההפקות מסוגלת לספק לכם את דרישות הקדם שאתם מעלים. ככל שהיא מומלצת יותר, כך כדאי יותר יהיה לחגוג שם, אך הדבר תלוי כמובן גם במשיכתכם הסנטימנטלית למקום.

בר/בת מצווה – הבטיחו כי המקום מרגש אתכם וגורם לחתן בר המצווה לתחושת רצון אמתית. ודאו כי ישנה מערכת הגברה טובה, עם עמדת מיקרופון במקומהּ.. ודאו כי רחבת הקולינריה במתחם קבלת הפנים עומדת על פי הציפיות והקייטרינג מתפעל אותה כפי שסוכם.

השארת תגובה