מעוניינים לדעת כיצד לארגן חתונות במרכז? אם אתם נמצאים לפני החתונה, אך טרם התחלתם לארגן אותה, כדאי מאד לקרוא את מקבץ ה- FAQ שלרשותכם. בדך, אתם תוכלו לגשת למידע בוטיק שיסייע לכם לקבל את ההחלטות הנכונות. במקבץ, אנו נצביע על מצבים בהם עבודה עצמאית שלכם תחסוך לכם כסף ותשמור על האיכות, לצד מצבים בהם עזרה מגורמי מקצוע היא הכרח. כמו כן, נסייע לכם למקד את החיפושים במקום שהכי כדאי לכם להשקיע בו כבית האירוע.

במה מומלץ יותר לבחור: מתחם אירועים עם חברת הפקות או אולם שכירת ציוד ללא הפקה?

פעמים רבות נדמה לנו כי המסגרת העצמאית, ללא חברת ההפקות, תחסוך לנו כסף, אך המציאות שונה מכך.

כאשר מדובר באירוע פרטי או עסקי, כנראה שזו תהיה ההחלטה הטובה ביותר שתקבלו כי במסגרות עסקיות לחיסכון באמת יש משמעות, בעוד חברות ההפקות גובות מחירים יקרים שעשויים לפגוע ברווחיות העסק. אבל כשמדובר בחתונה הסיפור שונה לחלוטין. חתונה הוא מצב בו לרוב אינכם באמת עצמאיים אלא נמצאים בראשית ימי הקריירה שלכם, ולעתים במסגרות לימודיות ארוכות. הסילבוס ארוך, לוח הזמנים שלכם צפוף, והדבר האחרון שתוכלו לחשוב עליו הוא יזמות עצמאית של אירוע. גם מבחינה כלכלית יהיה זה מהלך חכם יותר, משום שבאירוע בו ישנה חברת הפקות הריהוט קיים ואינו צריך להישכר על ידכם. בנוסף, שירותים רבים שתבקשו לייבא לאירוע עשויים להימצא זולים יותר דווקא כשהם מנוהלים תחת חברת הפקות.

על מה חשוב יותר לשים את הדגש בבחירת המקום: על היותו גן אירועים או מתחם פנימי ממוזג?

כיום הראשון אינו סותר את השני, ולהיפך. ראשית כל, גני אירועים במרכז הם מתחמי אירוע ממוזגים עם שמשיות וצלונים, והם קרירים ואווריריים בדיוק כמו האולמות. שנית, ישנם לא מעט מתחמים בהם ישנו גם גן אירועים וגם אולם אירועים, ושם הכי כדאי לכם להשתקע כשאתם מתכננים חתונה.

האם ניתן להצביע על מקום ספציפי בו יש גם אולם אירועים, גם גן אירועים וגם חברת הפקות?

מתחם האירועים אמיליה אירועים הנו אולם במרכז הארץ, ולצידו גן חיצוני ענק. המתחם מספיק ל- 500 איש, ומופעל בידי חברת ההפקות של אמיליה אירועים, אחת מחברות ההפקות הטובות בישראל. במתחם זה מקיימים חתונות במרכז בכל רובדי האוכלוסין, כולל תושבים שגרים רחוק מהמרכז.

השארת תגובה