בארגון חתונות קטנות – מאד חשוב להקפיד על הסדר הנכון בו הדברים עומדים להתבצע. כך, תוכלו להבטיח לעצמכם בחירה נכונה של מיקום, בחירת אולם נדרשת (או לחילופין, גן אירועים), שיווק נכון של האירוע שיבטיח את הגעת רוב המוזמנים שלכם, אם לא רובם, וניהול האירוע לכל אורך הדרך, מרגע הצעת הנישואין לבחירת לבכם ועד לתאריך.

בחרו במקום שיגרום לכם לא להפסיק להתרגש

בתכנון חתונה קטנה, ככל שיותר תתחברו ותאהבו את עיצוב המקום, תתרשמו לטובה מהאטרקציות שמספקת ההפקה ותאהבו את מה שרואות עיניכם, אתם מקנים לאירוע סיכוי גדול יותר להצליח ובענק. לכן, התאזרו בסבלנות, בדקו את הנעשה במתחמים לא מעטים המארגנים חתונה קטנה, ובחרו את המקום מתוך תחושת שלמות מלאה בלבד.

בחרו במיקום נגיש למוזמנים שלכם

כאשר רוב המוזמנים שלכם גרים באזור מסוים, טוב תעשו אם תבחרו שם את הגן או את אולם האירועים. זה יגדיל מאד את הסיכויים שיבואו אליכם ולא יתנערו מהמיקום אשר בחרתם. בימים של עומס בכבישים ועלייה במחירי הדלק, אנשים יוותרו על נסיעה גם אם זה לאירוע של חברים טובים ואפילו בני משפחה. לכן, אל תהמרו, בחרו במקום ראלי ביחס לקהל המוזמנים שלכם כשאתם מתכננים חתונה קטנה.

בחרו בפלטפורמת חגיגה שמסתמנת כאידיאלית עבורכם

אם האירוע אכן קטן ומכיל לא יותר מ- 500 מוזמנים, וכנראה פחות מכך באופן משמעותי, בחרו באולם ולא בגן. גני אירועים בימינו נועדו למספר רב מאד של אורחים ועל כן אירוע בהם מתומחר יקר. באולם, התמחור זול יותר ואתם עדיין זוכים לשירותים איכותיים ואווירת אירוע סוחפת ומרגשת. אם מדובר בחודשי הסתיו או האביב ועל כן אתם חשים כי לא כדאי לוותר על הבריזה של הגן, חברת הפקות תוכל לסדר אותו מחדש כך שיתאים לדרישותיכם.

בחרו בשירותי ההפקה הנדרשים לאירוע שלכם

בחירת צלם מגנטים, תקליטן/איש הגברה וקייטרינג היא בחירה בסיסית בכל חתונה. יחד עמה, ניתן להוסיף משחקים לילדים, נגנים חיים, זמרים, מעגל מתופפים, רקדנים, ועוד. בחרו בשירותים שמבחינתכם הם חלק אינטגרלי מהאירוע שלכם על פי תכנון ידוע מראש.

הכינו את סילבוס האירוע: היעזרו בחברת ההפקות שלכם באולם במקרי הצורך

בכך, אתם משלימים את הרכבת לוח הזמנים של האירוע כולו ויכולים לצאת לדרך חדשה. חתונה קטנה, גם אם היא קצרה בזמן, מחייבת תכנון. לכן, טוב תעשו אם תשקדו עליו כבר בימים אלו ותגיעו לחתונה בטוחים ובשיאכם. על ידי כך, תבטיחו לעצמכם הגשמת אירוע בוטיק ללא עוררין.

השארת תגובה