אם אתם מעוניינים לחגוג אירוע שיהווה רמת אחת מעל כולם, כאן תוכלו לקרוא כיצד עושים זאת. לקוראים מובטח כי הקהלים שלהם יעריכו את פועלם, וכמובן שמובטחת הנאה צרופה ליזמי האיוונט. בואו ללמוד כיצד עושים אירוע מוצלח באמת והופכים אותו לדבר הטוב ביותר שקרה לכם.

בחירת מיקום האירוע

אנו ממליצים לבחור במיקום מרכזי ביחס למיקומכם וביחס לכתובות הקהלים שלכם. לדוגמה, אם את שגרת חייכם אתם מבלים בעיקר בראשון לציון, וכך גם האורחים, מומלץ לבחור גן אירועים בראשון לציון. למיקום חשיבות מכרעת בהצלחת האירוע, שכן מקום קרוב הוא לרוב מקום נגיש. 

מקום רחוב – גם אם נגיש, עלול להרתיע אורחים מלהגיע, כשאם הוא נגיש מאד (לדוגמה, קל להתמצאות בניווט) זה עשוי להציל חלק מהביקוש, אבל אין הצלחה גדולה יותר ממיקום קרוב למיקומם של האורחים.

בחירת האולם או גן האירועים בסביבת המיקום

את מקום האירוע עצמו חשוב לבחור ביודעכם כי ישנו צוות הפקות בתוכו. ללא צוות הפקות, יהיה לכם קשה מאד לארגן לבד אירוע, במיוחד אם מדובר באירוע גדול ומרכזי. צוות הפקות פותר הרבה מאד דברים שקשה לפתור לבד, מסייע בענייני ליהוק האירוע ודואג לכל מה שנדרש בו מבחינה לוגיסטית בזמן אמת, מרמת קבלת הפנים ועד אספקת מוצרי מזון ונגישות במהלך האירוע. חשוב לוודא שמנהל ההפקות שלכם מנוסה, ומשרה בקרבכם הרגשת בטחון, ושהצוותים שתחתיו מאוישים באנשי מקצוע איכותיים.

עיצוב האירוע הלכה למעשה

את עיצוב האירוע וגיבושו לכדי מעשה הכי חכם לעשות מול מנהל חברת ההפקות או מנהל האירוע שלכם. בפגישה הראשונית תוכלו לסכם מהם תנאי האירוע, כמה אנשים הוא יאכלס, מהם זמני התהוותו ומה הלו"ז בתוכם. אם באתם ללא תכנון, ניתן להיעזר בהמלצותיו של מנהל ההפקה. אנו ממליצים, בטרם תפגשו אנשי הפקות, לבוא עם רעיונות לגבי תלבושות, מאורעות ואטרקציות, קייטרינג וכל נושא אחר אשר לגביו יש לכם דרישה מיוחדת.

הכנת האירוע

חשוב לוודא מול מנהל האירוע של גני אירועים בראשון לציון כי האירוע פתוח לשינויים שונים מצדכם, וניתן להתריע עליהם גם במהלך ההכנות. ייתכן כי במהלכן – צוותי ההפקות יצרו אתכם קשר בנושאים שונים שתשובות לגביהם יכולות להתקבל רק מכם (לדוגמה, סדר הושבה, עיצובים אישיים שונים וכד').

השארת תגובה