אירועים בראשון לציון דורשים היערכות נכונה בנושא בחירת המתחם. ראשון לציון היא אחת מהערים התחרותיות ביותר בענף השואו ביז, ובפרט בתחום האירועים. תעשיית ההופעות, הכנסים והאירועים בעיר היא מהגדולות בישראל, ויש שיאמרו כי היא גדולה מזו שבתל אביב. לכן, מאד חשוב לדעת למי הולכים, ולא פחות מכך – לאן הולכים.

טיפ מס' 1: בחרו במתחם אירועים גדול

מתחם אירועים גדול יגרום לכם להתרגש כל פעם מחדש, ויציג לאורחים מראה מלכותי מהאגדות. גן אירועים רחב יריעה, המתבסס על ריהוט גן בוטיק, עמדות ודוכנים מעוצבים ומגובה בצוותי הפקה מנצחים יהיה בדיוק המקום בשבילכם לתכנון אירועים בראשון לציון. כשהמתחם גדול, ובתוכו – חברת הפקות טובה אתם יכולים להיות בטוחים בתוצאת האירוע שלכם, החל מאירועים משפחתיים ועד כנסים עסקיים.

טיפ מס' 2: בחרו מתחם אירועים בו צוות ההפקות מנוסה

אל תהמרו על האירוע שלכם! באירוע שלכם אתם צריכים את המלהקים, מקבלי הפנים, התקליטנים, צלמי המגנטים וחברות הקייטרינג הטובים והטובות בתחום, או לפחות בין המובילות. לחברת הפקות כזו מגיעים אך ורק עם המלצות. אולם או גן יכולים להיות מאד גדולים אבל ההפקה שם לוקה בחסר (אם בכלל קיימת). לכן, כשצוות ההפקות שלכם יודע לאן הוא מוליך אתכם ויש על מי לסמוך, יש לכם אירוע בוטיק ביד! צוותי הפקות המבוססים על צלמים, קייטרינג, צוות קבלת פנים ואנשי הגברה ותאורה מן המעלה הראשונה ייקחו את האירועים שלכם בראשון לציון למעלה אחרת.

טיפ מס' 3: בדקו מה אתם מקבלים בחוזה האירוע שלכם

חשוב לבדוק מה החוזה כולל לפני שמחליטים לסגור אירוע באולם: ישנו הסדר בו מקבלים רק תקליטן וקייטרינג, לעומת הסדר בו מקבלים גם צלם אירועים שתולה מגנטים מצולמים על קיר מרכזי. מאד חשוב להשוות בין חברות ההפקות ולהבין מה מתהווה בתמורה לתמחור של כל אחת מהן. זה יאפשר לכם להחליט באופן יעיל למי ללכת ולקבל שירות משתלם וגם יעיל, שלא יצריך מעורבות של חברות-ספק חיצוניות. כשהאולם מומלץ, וכדאי לחגוג בו אירוע, צוות ההפקות שלכם אמור לדאוג לכל שתצטרכו.

השארת תגובה