בחירת אולם האירועים שלכם תלויה בלא מעט משתנים. ראשית כל, הבה ונתייחס לסוג האירוע: ישנם אולמות בעלי תשתית בלתי אמצעית לקיום חתונות, עם חופה מוכנה, בימת הופעות ורחבת ריקודים מהפנטת, וישנם אולמות שמתאימים יותר לאירועי חברה ואירועים עסקיים שונים. שנית, ישנם אולמות בהם אין בכלל חברת הפקות, והשהייה בהם היא על בסיס השכרה בלבד, לעומת אולמות שמעסיקים חברות הפקות אשר יתפעלו את האירוע עבורכם. כך מומלץ לבחור את אולם האירועים שלכם.


התמקדו באזור הפעילות


במידה ואתם גרים בעיר מסוימת, ישנה סבירות גבוהה לכך שמקומות העבודה, קרובי המשפחה, החברים ויתר קהל המוזמנים גר באותו אזור, ולכן הכי חכם יהיה להתמקד באירוע כשאתם נמצאים שם. לכן, יש לבחור אולם בהתאם לאזור המגורים. לדוגמה, אם אתם גרים בראשון לציון יש לחפש אולמות אירועים בראשון לציון. לחילופין, ניתן לגשת ישר לחיפוש מקומות חיצוניים לחגיגת אירועים ולהתמקד בביטוי כמו גני אירועים בראשון לציון.

חתונה בראשון לציון

בדקו מלפני ולפנים את האולם שאתם שוקלים לבחור

בדקו לכמה אנשים הוא מתאים, ואל תנסו לייפות את המציאות. אם אומרים לכם שהאולם הוא ל- 500 איש, אל תזמינו 600, זה לא יתאים, צפוי ליצור צפיפות ודוחק ולהפוך את האירוע שלכם ללא מתוכנן בעליל. מאד חשוב לעבוד עם כמויות האנשים הנכונות, ואם הן לא מתאימות לכם, חפשו אולם אחר. מה שכן, מאד מומלץ לבחור דווקא מהכיוון ההפוך, כלומר אולם גדול יותר שיספק לאורחים יותר רווחה ופחות צפיפות. בנוסף, כדאי לבדוק את עיצוב האולם ולבחון האם הוא משדר את המוטיב המרכזי של האירוע.

ודאו שבאולם ישנה חברת הפקות טובה

חברת ההפקות של האולם חייבת להתאים למה שאתם מחפשים. ישנן חברות הפקות שמתמחות בעיקר בהכנת ביתנים ודוכנים לתערוכות, וזה יהיה מצוין לאירועי עסקיים. לעומת זאת, חברות שמתמחות בארגון אירועים משפחתיים כמו חתונות וברי/בנות מצווה הן החברות שאתם צריכים לאירועים מסוג זה. מאד חשוב לבחור את חברת ההפקות בהתאם לנושאהּ העיקרי. יתרון נוסף הינו לבחור בחברת הפקות באזור המרכז לכן אולם אירועים בראשון לציון המספק שירותי הפקות אירועים עשוי לתת פתרון.

אמיליה אירועים – הפקות רב תכליתיות לכל אירוע

בית אמיליה אירועים מספק שירותי הפקות לעסקים ולחתונות כאחד. המתחם כולל גן אירועים ענק שמאכלס 1,000 איש על דשא אמתי, ועוד אולם שמאכלס עד 500 בני אדם. המתחם מתאים לכל סוגי האירועים. גן אירועים בראשון לציון שמאד מומלץ לחגוג בו הוא הגן של אמיליה אירועים, וכמוהו גם אולם אירועים בראשון לציון.

השארת תגובה